Veel gestelde vragen

Welkom bij de Veelgestelde Vragen (FAQ) pagina van Fitmarkt.nl! We begrijpen dat je misschien vragen hebt over onze producten, diensten en bestelprocessen. Daarom hebben we deze pagina samengesteld om je snel en gemakkelijk te voorzien van de antwoorden die je zoekt. Of je nu meer wilt weten over verzending, retourbeleid, betalingen of productinformatie, hier vind je de meest voorkomende vragen en antwoorden. Mocht je vraag hier niet beantwoord worden, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. We staan klaar om je te helpen en zorgen ervoor dat je ervaring met Fitmarkt.nl zo soepel en aangenaam mogelijk is. Duik in onze FAQ-sectie en vind direct de informatie die je nodig hebt!
Filter by Topic
All
  • All
  • Informatie
  • Retourneren
  • Levering

Hulp nodig?

Wanneer je een vraag hebt die hier niet beantwoord wordt. Stuur ons dan even een email op info@fitmarkt.nl

We zullen dan onze uiterste best doen om binnen 24 uur u te voorzien van een reactie.

Informatie

Bij Fitmarkt.nl kan je een bestelling doen door het door jouw gewenste product in het winkelmandje toe te voegen en vervolgens af te rekenen. Je geeft hierbij jouw gegevens op met het adres waar je het geleverd wil hebben.Na ontvangst van betaling zorgen we dat jouw bestelling wordt verzonden.
Bij Fitmarkt.nl kun je uit verschillende betaalmethodes kiezen zoals IDeal, Creditcard, Paypal, Bancontact, Klarna en nog veel meer. Op deze manier zijn we voor iedereen toegankelijk.
Bij bestellingen vanaf €150 geniet u van gratis verzending. Onder de €150 dan brengen we €7,95 in rekening voor de verzending.
Op de homepagina is er een sectie waar u zich kan aanmelden voor de nieuwsbrief. Op deze manier houden we je op de hoogte van nieuwe acties en kortingen.
Exclusief aan members geven wij regelmatig een leuke interessante korting.

Alle prijzen op onze webshop zijn inclusief BTW.

Retourneren

Bij heeft u na ontvangst 14 dagen de tijd om het product te retourneren. Zie hiervoor onze retourbeleid pagina voor meer informatie.
U dient uw retour eerst bij ons aan te melden. Wij zullen u dan voorzien van de juiste informatie waar u uw pakket naar retour kan sturen.
Neem contact met ons op en wij zullen u hier verder over informeren. Zie ook de pagina Retourbeleid.
Als u de overeenkomst herroept, ontvang u alle betalingen die u tot op dat moment hebt gedaan, exclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen er voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. De kosten worden geraamd op een maximum van ongeveer 9 EUR. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
Uiteraard, Het product moet in nieuwstaat retour gezonden worden. Dit betekent dat de verpakking nog heel moet zijn.
Ja u krijgt een volledige terugbetaling exclusief de verzendkosten.

Levering

Wij focussen ons momenteel vooral op de Benelux.
Nadat u de bestelling heeft geplaatst ontvangt u een bevestiging en een track & trace code zodat u uw bestelling kunt volgen.
Excuses, wij hebben een fout gemaakt tijdens het inpakken. Graag lossen wij dit met u op. Via ons contactformulier komt u gemakkelijk in contact met onze klantenservice. Stuur hierbij een foto toe van het verkeerde product met uw ordernummer. Waarna wij samen met u gaan kijken naar een passende oplossing.